Véronique d'Exelle

Véronique werd geboren in 1966 en woont inmiddels al 40 jaar in Schoten. Ze is getrouwd met Joos Gilops, heeft twee dochters, een zoon en een kat. Ze werkt als salesmanager en is actief als bestuurslid van het cultuurcentrum van onze gemeente. Ze gaat graag naar het theater, speelt ook zelf toneel, houdt van muziek, yoga, joggen en is geïnteresseerd in architectuur.

Tijdens haar deelname aan verschillende Schotense N-VA-activiteiten leerde ze een bijzonder dynamische ploeg kennen waarin een positieve sfeer hangt en iedereen zich enthousiast inzet voor de gemeente. N-VA is een partij die de pijnpunten durft te benoemen: het verhaal van de rechten maar ook de plichten, zodat onze samenleving leefbaar blijft. De traditionele partijen hadden jarenlang geen duidelijke visie, maar met N-VA komt er eindelijk verandering.

Haar dochter is een jonge onderneemster in Schoten, haar zoon speelt voetbal en tennis in Schotense clubs en haar echtgenoot is voetbalcoach bij Koningshof: stuk voor stuk redenen om actief betrokken te zijn bij onze gemeenschap. Véronique wil  graag positief meewerken aan de verandering en de handen uit de mouwen steken. Hoog op haar agenda staan armoedebestrijding, waarbij ondersteuning wordt geboden bij activatie op de arbeidsmarkt en kansarme jongeren hulp moeten krijgen. Ook sociale integratie is een aandachtspunt, met onder meer initiatieven om ouderen uit hun isolement te halen, en Véronique wil zich ook blijven inzetten voor een kwalitatief hoog cultureel aanbod in onze gemeente. Tot slot moeten jonge ondernemers gestimuleerd worden en dient het groene karakter van onze gemeente behouden te blijven.

Véronique hoopt dat ze door hard te werken en goed te luisteren naar onze inwoners haar steentje kan bijdragen. Ze wil een klankbord zijn voor alle Schotenaren zodat we samen kunnen bouwen aan een gemeente waar al onze inwoners zich thuis voelen.