Patrick Jespers

Patrick is geboren in 1966 en bracht zijn jeugd door in Brasschaat, maar was ook vaak bij zijn grootouders die woonachtig waren in Schotenhof. Hij is getrouwd met Sandra, vader van een zoon van 18, heeft twee katten en woont in wijk Deuzeld. Hij werkt voor de overheid in Antwerpen en is verder actief in de ouderraad en schoolraad van het Sint-Michielscollege in Schoten. Hij was voordien ook actief lid van Deuzeld-leeft. Patrick houdt van klussen, wandelen, koken en uit eten gaan, een avondje theater, een goed optreden, citytrips, reizen en sociale media… Hij is geïnteresseerd in architectuur en stadsvernieuwing.

Patrick is al vele jaren lid van N-VA en besloot om het enthousiaste en gedreven Schotense N-VA-team te versterken om mee verder te bouwen aan de toekomst. Patrick wil zich graag mee inzetten om het Vlaamse, veilige en groene karakter van onze gemeente maximaal te behouden, wil graag mee ijveren voor veilige en comfortabele fietspaden, voor veilige kruispunten voor de jonge fietsertjes, hedendaags moderne en klimaatvriendelijke gebouwen, moderne sportinfrastructuur en fietsparkings in alle wijken, een gezellig marktplein en aangename winkelstraten in het centrum met voldoende parking, meer bejaardenwoningen, gezellige horeca en voldoende middenstand in de wijk Deuzeld. Patrick hecht ook veel belang aan de openbare veiligheid in Schoten en waar nodig de uitbreiding van het ANPR-cameranetwerk ifv het voorkomen en oplossen van inbrakenplagen. Verder wil hij graag meedenken aan een herinrichting van het Cogelspark tot een veilig en transparant park met speelruimte voor de kleintjes met voldoende sociale controle. Tenslotte wil Patrick ook graag meedenken over het (her)ontwikkelen van onze industrie- en KMO-zones voor plaatselijke tewerkstelling.

N-VA-Schoten is samen verder bouwen aan onze warme, Vlaamse, groene, goed uitgeruste, moderne, gezellige, sociale en veilige gemeente.