Lieve Wynants

Lieve werd in 1954 geboren in Merksem.  Ze volgde de opleiding Politieke en Sociale Wetenschappen, richting bestuurswetenschappen aan de Universiteit Antwerpen.

Tijdens haar actieve loopbaan werkte ze voor het OCMW-Antwerpen als bureelhoofd en later als  stafmedewerker.

Tot in 2005 woonde Lieve in Merksem. Naar Schoten verhuizen was een verademing. Ze zag het ooit zo welvarende Merksem veranderen in een troosteloos district: dat wenst ze Schoten niet toe en daar wil ze zich maar al te graag voor inzetten.  N-VA is een evidente keuze: het is een dynamische ploeg met veel realiteitszin en oog voor het behoud en de verbetering van het gemeenschapsgevoel in Schoten.

Lieve is zeer begaan met het welzijn van onze senioren, die een steeds groter deel van onze bevolking uitmaken.  Als lid van het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst, en ook de Seniorenadviesraad, kan zij haar kennis vanuit haar beroepservaring ten volle inzetten voor de Schotenaar.

Ook voor de verslaggeving van de fractievergaderingen kunnen we op Lieve rekenen.