Bert Batens

Bert is geboren in 1973 en woont al heel wat jaren in wijk Deuzeld. Hij groeide op in het prachtige groene Koningshof, waar hij een fantastische kindertijd beleefde. Vanaf zijn zesde speelde hij voetbal en tennis bij  KFCK Koningshof (de Pheyp) en inmiddels is hij zelf voorzitter van de tennisafdeling van die club. Voetballen doet hij er niet meer, maar hij is nog wel steeds een trouwe supporter. Zijn middelbare schooltijd bracht hij door in het Sint-Michielscollege, op Sint-Jan en Sint-Eduardus in Merksem, waarna hij aan de sportschool in Antwerpen ging studeren. Van beroep is hij sportleraar aan Sint-Eduardus in Merksem, en hij geeft daarnaast ook tenniskampen op de Pheyp.

Sinds 2012 zetelt Bert in de gemeenteraad. Hij is onder meer bijzonder trots op de erfpachtovereenkomst die de gemeente sloot met de Pheyp, zodat de toekomst van de club de komende 27 jaar verzekerd is. Daarnaast kan Bert zich ook vinden in de directe aanpak van de N-VA op tal van vlakken: wegenbouw, milieu, aandacht voor de jeugd, …  Hij houdt van Schoten en is er trots op dat hij zijn steentje in de gemeente kan bijdragen.