Succesvolle 9e Kaas- en Wijnavond.

Op 27 november 2015

Ruim 120 sympathisanten staken op 27 november hun benen onder tafel om samen met familie, vrienden en kennissen te genieten van de heerlijke selectie kazen en wijnen die werden aangeboden op de negende kaas- en wijnavond van onze lokale partijafdeling.

Burgemeester Maarten De Veuster warmde met zijn verwelkoming de zaal alvast op en kondigde ook de spreker van de avond aan. Koen Metsu, burgemeester van Edegem, federaal parlementslid en zeer recent aangesteld tot voorzitter van de parlementaire antiterreurcommissie gaf een deskundige uitleg bij de vele anti-radicaliserings- en anti-terreurmaatregelen die op stapel staan. Dat dit thema leeft bij de mensen bleek uit de vele terechte vragen en opmerkingen vanuit de zaal.

Een welgemeende dank voor de aanwezige vrienden van de coalitiepartners. En ook onze Meter, federaal parlementslid Valerie Van Peel, was van de partij.

Voor de goede organisatie en het vlotte verloop van de avond mogen Walter Mathys en Louis Christiaensen en de vele helpende handen van leden en mandatarissen een welverdiende pluim op hun hoed steken.

We kijken reikhalzend uit naar de tiende editie van dit ondertussen legendarische evenement.